Bol.com wenst Steven een fijne moederdag... 'Gaan de kids jou verrassen met zelf gemaakte kaarten en cadeautjes?' Met een  'poll' word ik gelokt naar een 'Gomobio quizz' die ongetwijfeld tot veel meer spam gaat leiden met aanbiedingen die mij niet zullen passen. Wat ik zou willen krijgen op 21 juni hangt nog niet eens onder een magneetje aan de koelkast en daarnaast heb ik maar 1 kind. Zijn laatste zelfgemaakte kaartje negen jaar geleden was een identiteitsbewijs voor het schoolfeest waarop hij 4 jaar ouder was dan in werkelijkheid. Om zo'n kaartje zit ik, toch ruim voorbij de 'Mid-Life', helemaal niet verlegen.
 

Data is het nieuwe verdienmodel; een database met consumenten informatie is de financiele basis voor Facebook en Google.  Bol.com gaat hier wel heel erg slordig met haar kostbare database om.

Onderaan het bericht de regel: 'Indien u niet meer wenst te profiteren van onze aanbiedingen en acties, dan kunt u zich hier uitschrijven'. Met deze domme actie heeft Bol.com nu een waardevolle profiteur minder in haar database.